Over Vakman Administratie

Vakman Administratie is opgericht door een jonge ambitieuze kantoorhouder. Naar jaren actief te zijn geweest bij accountantskantoren en een eigen administratiekantoor te hebben is het idee ontstaan voor vakman administratie.

Door de klant te sturen op een eenduidige geautomatiseerde manier van aanleveren, is er grote tijdwinst te behalen. Hierdoor kan er veel kosten worden bespaard en kan er tegen een scherp tarief worden gewerkt. Aangezien zzp’ers in bijvoorbeeld de bouw een vrij eenvoudige administratie hebben, is deze aanlevering makkelijk te standaardiseren waardoor er een eenduidige werkwijze gehanteerd kan worden. Hierdoor is de foutmarge gering en werkt het voor iedereen fijn en efficiënt.

Achter de schermen werken meerdere gediplomeerde boekhoud(st)ers dagelijks aan uw administratie om deze up to date te houden. De jaarrekening, inkomstenbelasting en btw-aangifte worden op een deskundige wijze opgesteld en met u gecommuniceerd.

Speciaal voor de Ondernemende Vakmannen Ook geen zin om in de avonduren nog achter de laptop je administratie te doen?
Doe vandaag nog een aanvraag!

Volg ons!