Veelgestelde vragen

Hier vind je het antwoord op je vragen. Staat het antwoord van je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Klant worden

U vult onderstaand contact formulier in en wij nemen contact op om met u een afspraak in te plannen. Wij komen altijd langs op locatie, dit kan zijn bij u thuis of een openbare gelegenheid. U geeft voorafgaand aan de afspraak de benodigde gegevens door voor het aanmaken van de administratie. Tijdens de afspraak maakt u kennis met een van onze medewerkers en wordt de benodigde app geïnstalleerd en uitgelegd. Tevens maken we een boekhoudkundige koppeling tussen uw bank en de administratiesoftware voor het digitaal inlezen van de bankafschriften.

We berekenen het maandtarief over de in te boeken maanden. Wordt u in juni klant en bent u het hele jaar al ondernemer? Dan betaald u eenmalig de verstreken maanden die verwerkt moeten worden. Bent u gestart in juni? Dan betaald u alleen het maandtarief.

Dit kost u geen enkele moeite, U vult het contact formulier in en wij regelen de rest!

Aanleveren documenten

U levert de inkoopfacturen aan doormiddel van een foto, mailadres of website. Verder levert u een maal per jaar de benodigde gegevens aan voor de aangifte inkomstenbelasting. Verder ontvangen wij de gegevens automatisch door diverse koppelingen zoals verkoopfacturen, digitale bankafschriften en vooraf ingevulde aangifte.

Wij streven ernaar om de administratie up to date te houden. De voorkeur heeft directe aanlevering bij ontvangst van de factuur. Het is ook mogelijk op een vast moment in de week aan te leveren. Halverwege de maand wordt een overzicht verstrekt van de nog aan te leveren facturen. Het streven is om deze overzichten zo gering mogelijk te houden, zodat we ons scherpe tarief kunnen handhaven. Bij structureel slechte aanlevering zijn wij genoodzaakt de extra uren in verwerking bij te houden, dit zal altijd vooraf worden gecommuniceerd.

Om de btw rechtmatig terug te vorderen is er een aankoop bon of factuur nodig. Als deze kwijt is geraakt kunt u dit kenbaar maken in een reactie op de mail met de overzichten van de ontbrekende facturen. De kosten worden direct vanaf het bankafschrift in de administratie verwerkt.

Speciaal voor de Ondernemende Vakmannen Ook geen zin om in de avonduren nog achter de laptop je administratie te doen?
Doe vandaag nog een aanvraag!

Volg ons!